كُن أحد المُعجبين

#
  • الرئيسية
  • » » شاب يغازل زوجة امام المسجد!



    كان في شاب اسمه احمد وعنده صاحب اسمه وائل ..

    وكانوا لا يخافون الله فيما يفعلون ..

    .

    .

    وفي مره من المرات قال وائل لاحمد أنا تعرفت على زوجة امام المسجد ..

    .

    وهي بدها أياني أجيها ع البيت ..

    .

    وانا بخاف يطب علينا زوجها !!

    .

    .

    فايه رايك لو بعد الصلاة تجلس تتكلم مع الامام ..

    .

    وتلهيه شويه لحد مأ أرجع بيته تكلمني ؟

    .

    احمد قال ماشي..

    .

    وفعلا بعد الصلاة راح احمد وسلم عالامام ..

    .

    وجلس يحاول يتكلم معاه ..

    .

    لحد ما خلص كلام وقعد يرن على وائل ويقله ان الشيخ راح يرجع بيته ..

    .

    وطبعا على طول وائل يرجع لاحمد ..

    .

    ويحكيه اللي صار وفضل الحال هكذا لفترة طويلة ..

    .

    وصار في صداقة بين احمد وبين امام المسجد ..

    .

    من كثر ما يجلس معاه لدرجة ان ضميره بدأ يأنبه ..

    .

    وفي يوم احمد أخذ قرار وقال لازم أقول للشيخ المسكين !!

    .

    حرام لازم يعرف زوجته ماذا تفعل فيه ..

    .

    وراح للامام وقاله : ياشيخ بصراحة أنا ما كنت أجلس معاك لله في لله ..

    .

    ولكن كنت أجلس علشان أغطي على صاحبي ..

    .

    لأن زوجتك تخونك معاه ..

    .

    تعرفون ماذا كان رد الشيخ قال :

    .

    .

    .

    .

    .

    بس أنا مش متزوج !!!!

    .

    فعلا صدمة O.o !!!!

    .

    عرفتوا وائل كان يروح لزوجة مين؟

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    كان يروح لزوجة احمد

    .

    طعنـه ف الصميمـ :(

    .

    [ احذر مِنْ عدوك مره ومن صديقك مليون مرة

    About zdny3lman

    Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
    »
    الموضوع التالي
    رسالة أحدث
    «
    الموضوع السابق
    رسالة أقدم

    ليست هناك تعليقات:

    يتم التشغيل بواسطة Blogger.